پزشک و طراحی سایت پزشکی و اهمیت تبلیغات با ایجاد لندینگ پیج در سایت های دیگر
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت پزشکی به وسیله یک تیم طراحی حرفه ای این اطمینان را به پزشک می دهد که سایتی قدرتمند, ساده و زیبا در اختیار خواهد داشت. سایت های پزشکی دارای مشترکات بسیاری هستند و این نشات گرفته از حرفه و نیاز آن ها برای سایت پزشکی است. در واقع سایت پزشکی مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند از طریق آن با بیمار و یا بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله و مطلب برای اطلاع عموم قرار بدهد.

بعد از طراحی سایت پزشکی شما نیاز به تبلیغات دارید که می توانید این تبلیغات را با ایجاد لندینگ پیج در سایت های دیگر برای پزشک انجام دهید. منظور از لندینگ پیج در طراحی سایت ایجاد صفحاتی است که در سایت های پر بازدید دیگر می گذارید و کاربران با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شوند که شما در آن صفحه متنی را در خصوص معرفی مجموعه گذاشتید. استفاده از لندینگ پیج در تبلیغات طراحی سایت کمک زیادی به افزایش متقاضیان شما می کند.

نکات لازم برای تهیه لندینگ پیج در طراحی سایت پزشکی برای پزشک مورد نظر

در طراحی سایت پزشکی نوع متن لندینگ پیج اهمیت زیادی در جذب مشتریان شما دارد. نوع متنی که در این نوع صفحات قرار می دهید باید کاملاً عامیانه و در عین حال صادقانه باشد به طوری که یک مخاطب عام به راحتی بتواند با خواندن متن آن به تمامی تخصص های شما پی ببرد و در کنار آن بتواند حس اعتماد را نیز به راحتی به دست آورد. دقت کنید که که در لندینگ پیج خود از گذاشتن عکس های مربوط به علایم انواع بیماری خودداری کنید و سعی کنید که در این متن کاربر را تشویق به تماس با مطب و یا سر زدن به سایت پزشکی خود و دریافت نوبت آنلاین کنید. مشاوره رایگان نیز می تواند تاثیر زیادی در موفقیت آمیز بودن لندینگ پیج شما داشته باشد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: